Chirurg

dr n. med. Katarzyna Paduszyńska

specjalista chirurgii ogólnej, specjalista angiologii

W 1993 roku skończyła Akademię Medyczną w Łodzi. Jest chirurgiem z dwudziestoletnią praktyką. Pracuje w Klinice Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej UM w Łodzi. W 2001 roku uzyskała dyplom specjalizacji w dziedzinie ogólnej, a w 2013 roku z angilogii.

Znajomość języków obcych: język angielski

Leczone choroby: choroby żył i tętnic - żylaki kończyn dolnych, choroby wymagające interwencji chirurgicznej - kwalifikacje do zabiegów chirurgicznych, drobne defekty chirurgiczne tj. wrastające paznokcie, rany przewlekłe, owrzodzenia.

śr.

lek Aleksander Sukiennik

w trakcie specjalizacji z chirurgii ogólnej

Pracuje jako młodszy asystent w oddziale chirurgii ogólnej i naczyniowej Pabianickiego Centrum Medycznego. Absolwent UMED Łódź wydziału wojskowo-lekarskiego.

Znajomość języków obcych: język angielski
Leczone choroby: Przepukliny pachwinowe i udowe; przepukliny pępkowe i brzuszne; choroby pęcherzyka żółciowego; torbiel pilonidalna; drobne defekty chirurgiczne: owrzodzenia, rany przewlekłe.
  • konsultacje chirurgiczne
  • konsultacje przed zabiegami operacyjnycmi
  • usuwanie szwów
  • usuwanie chirurgiczne zmian skórnych
  • opatrywanie drobnych urazów

pon.
lekarz dostępny od 5 marca

dr Justyna Kruś-Hadała

specjalista chirurgii ogólnej

W 2006 r ukończyła Uniwersytet Medyczny w Łodzi. Jest specjalistą chirurgii oraz w trakcie specjalizacji z chirurgii naczyniowej. Od 2008 roku pracuje w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. M. Kopernika w Łodzi na Oddziale Chirurgii Naczyniowej, Ogólnej i Onkologicznej.

Znajomość języków obcych: język angielski

Leczone choroby: choroby z zakresu chirurgii ogólnej, zajmuje się zarówno chirurgią klasyczną jak i chirurgią laparoskopową nie tylko pęcherzyka żółciowego ale również przepuklin brzusznych i pachwinowych, przepuklin rozworu przełykowego, guzów jelita grubego oraz operacjami z zakresu chirurgii bariatrycznej czyli chirurgicznego leczenia otyłości olbrzymiej. Zajmuje się leczeniem chorób z zakresu chirurgii endokrynologicznej – choroby tarczycy i nadnerczy oraz chirurgii naczyniowej – choroby tętnic i żył.

pon. - pt.
grafik zmienny