Dermatochirurg

dr Dariusz Mikołajczyk

specjalista dermatologii i wenerologii, medycyna estetyczna

Jest absolwentem Wojskowej Akademii Medycznej. Tytuł specjalisty otrzymał w 1995 roku. Wykonuje również zabiegi z zakresu medycyny estetycznej. Posiada wieloletni staż w praktyce lekarskiej co przekłada się na skuteczność leczenia. Zajmuje się również diagnostyką oraz leczeniem chorób dermatologicznych u dorosłych i dzieci. Przyjmuje pacjentów z chorobami wenerologicznymi, czyli chorobami przenoszonymi drogą płciową.

Znajomość języków obcych: język angielski, serbski, rosyjski
Leczone choroby: Zmiany skórne, brodawki, kurzajki, tłuszczaki, blizny, defekty skóry

Dni i godziny przyjęć:

pon.
śr.
pt.

dr Marcin Noweta

specjalista dermatologii i wenerologii, medycyna estetyczna

Ukończył Wydział Lekarski Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. Autor i współautor wielu publikacji z zakresu dermatologii i wenerologii. Redaktor prowadzący portalu dermatologicznego e-dermatologia.pl. Pracuje również w Klinice Dermatologii, Dermatologii Dziecięcej i Onkologicznej Szpitala im. Wł. Biegańskiego w Łodzi. Wykonuje również zabiegi z zakresu medycyny estetycznej. Z Zajmuje się również diagnostyką oraz leczeniem chorób dermatologicznych u dorosłych i dzieci. Przyjmuje pacjentów z chorobami wenerologicznymi, czyli chorobami przenoszonymi drogą płciową.

Znajomość języków obcych: język angielski

Dni i godziny przyjęć:

wt.