Dermatolog

dr Marcin Noweta

specjalista dermatologii i wenerologii, medycyna estetyczna

Ukończył Wydział Lekarski Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. Autor i współautor wielu publikacji z zakresu dermatologii i wenerologii. Redaktor prowadzący portalu dermatologicznego e-dermatologia.pl. Pracuje również w Klinice Dermatologii, Dermatologii Dziecięcej i Onkologicznej Szpitala im. Wł. Biegańskiego w Łodzi. Wykonuje również zabiegi z zakresu medycyny estetycznej. Z Zajmuje się również diagnostyką oraz leczeniem chorób dermatologicznych u dorosłych i dzieci. Przyjmuje pacjentów z chorobami wenerologicznymi, czyli chorobami przenoszonymi drogą płciową.

Znajomość języków obcych: język angielski
Leczone choroby: Choroby skóry, choroby skóry głowy i włosów, zmiany skórne, choroby przenoszone drogą płciową

wt.
19:00-20:00
15:00-17:00

dr Anna Sztuczka-Smrek

specjalista dermatolog, specjalista wenerologii, medycyna estetyczna

Ukończyłam Wydział Lekarski Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. Pracuje jako lekarz dermatolog i wenerolog od 1993 roku. Pacjenci dermatologiczni mogą liczyć na pełne zrozumienie ich potrzeb zdrowotnych. Leczę wszystkie schorzenia skóry, do dyspozycji posiadam również dermatoskop w celu dokładnego przyjrzenia się podejrzanym zmianom skórnym. Niechciane zmiany, które stanowią estetyczny problem jak np. włókniaki, brodawki można usunąć podczas konsultacji kriochirurgicznie lub laserem. Chętnie zajmuje się dość trudnym tematem wypadania włosów, uporczywych przebarwień w tym przebarwień ostudy, plam starczych oraz nadpotliwości. Dr Sztuczka- Smrek wróciła do kraju po czteroletnim pobycie w Wielkiej Brytanii, gdzie pracowała jako dermatolog i lek. medycyny estetycznej.

• konsultacje dermatologiczne i wenerologiczne
  • ocenę zmian skórnych - badanie dermatoskopem
  • drobne zabiegi dermatochirurgiczne
  • usuwanie zmian skórnych, kurzajek, brodawek

wt.
17:00-19:00

dr Dariusz Mikołajczyk

specjalista dermatolog, specjalista wenerologii, medycyna estetyczna

Jest absolwentem Wojskowej Akademii Medycznej. Tytuł specjalisty otrzymał w 1995 roku. Wykonuje również zabiegi z zakresu medycyny estetycznej. Posiada wieloletni staż w praktyce lekarskiej co przekłada się na skuteczność leczenia. Zajmuje się również diagnostyką oraz leczeniem chorób dermatologicznych u dorosłych i dzieci. Przyjmuje pacjentów z chorobami wenerologicznymi, czyli chorobami przenoszonymi drogą płciową.

Znajomość języków obcych: język angielski, serbski, rosyjski

pon.
14:30-20:00
śr.
10:00-12:30
pt.
14:30-20:00

dr Kamila Tokarska

w trakcie specjalizacji z dermatologii i wenerologii

Ukończyła Wydział Wojskowo Lekarski Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. Na co dzień pracuje w Klinice Dermatologii i Wenerologii w szpitalu im. WAM. Od 2016 roku prowadzi zajęcia dydaktyczne z zakresu dermatologii dla Wydziału Lekarskiego oraz dla studentów anglojęzycznych. Studentka stacjonarnych studiów doktoranckich. W codziennej praktyce zajmuje się diagnostyką oraz terapią ostrych oraz przewlekłych schorzeń skóry. Aktywna uczestniczka konferencji krajowych oraz zagranicznych, systematycznie i konsekwentnie pogłębia wiedzę z wybranej dziedziny.

• konsultacje dermatologiczne i wenerologiczne
  • ocenę zmian skórnych - badanie dermatoskopem
  • usuwanie zmian skórnych, kurzajek, brodawek
  • krioterapii

15:00-17:00

Dermatologia to dziedzina medycyny zajmująca się leczeniem chorób skóry, ale także błon śluzowych, włosów i paznokci. Odrębną jej część stanowi wenerologia zajmująca się chorobami przenoszonymi drogą płciową.

Zły stan skóry może być symptomem innych chorób – przewodu pokarmowego czy zębów, ale także świadczyć może o zaburzeniach hormonalnych lub alergicznych. Nasi dermatolodzy posiadają dużą wiedzę z zakresu chorób wewnętrznych oraz zakaźnych, co ułatwia im postawienie trafnej diagnozy.

Wskazania do konsultacji

• zmiany skórne – krostki, wypryski, rumień, świąd
  • zmiany koloru skóry, plamy, przebarwienia
  • wirusowe choroby skóry objawiające się brodawkami i kłykcinami, „kurzajki”,
  • trądzik,
  • znamiona posłoneczne,
  • wszystkie zmiany, które pojawiły się nagle lub rosną w dużym tempie,
  • nowotwory skóry,
  • wypadanie włosów i łysienie
  • choroby paznokci (np. grzybica),
  • atopowe zapalenie skóry, pokrzywki,
  • zmiany skórne narządów płciowych, zmieniona wydzielina, świąd, pieczenie,
  • każda inna niepokojąca zmiana lub objaw dotyczący skóry, błony śluzowej lub włosów.

Podczas konsultacji lekarz przeprowadza szczegółowy wywiad z pacjentem, ogląda miejsce zmienione chorobowo; jeżeli jest to zmiana skórna często korzysta z dermatoskopu (bardzo silnej lupy z wbudowaną lampką).

Nasz zespół

Lekarze specjaliści pracujący w Multiclinic Centrum Medycznym posiadają doświadczenie kliniczne i wieloletni staż pracy w zakresie dermatologii i wenerologii. Odbywają liczne certyfikowane szkolenia, podnoszące kwalifikacje, które uaktualniają ich wiedzę medyczną i pozwalają im stosować najnowsze metody leczenia.

Wszyscy pracujący w Multiclinic dermatolodzy wykonują zabiegi dermatochirurgiczne, tj. usuwanie zmian skórnych np. metoda laserową, wymrażania i elektrokoagulacji.

Wszyscy nasi dermatolodzy wykonują również zabiegi medycyny estetycznej.
W Multiclinic przyjmowani są zarówno dorośli jaki i dzieci.

Problemy dermatologiczne

Najpowszechniejsze problemy dermatologiczne to:

• trądzik
  • nagłe zapalne zmiany skórne
  • ocena podejrzanych zmian skórnych, tj. ocena demoskopowa
  • brodawki powstające wskutek zakażenia wirusem brodawczaka ludzkiego tzw. kurzajki
  • grzybica
  • łuszczyca
  • łojotokowe zapalenie skóry
  • wypadanie włosów
  • łysienie plackowate
  • łupież