Ginekologia estetyczna i laserowa

dr n. med Aleksandra Brucka-Kaczor

specjalista położnictwa i ginekologii

Jest ginekologiem- położnikiem z dziesięcioletnim stażem pracy. Zajmuje się opieką nad kobietami ciężarnymi oraz zagadnieniami z zakresu naprotechnologii- leczenia niepłodności, genetyki klinicznej, profilaktyki nowotworów narządu rodnego. Jest również w trakcie specjalizacji z genetyki klinicznej. Posiada jedyny certyfikat uprawniający do wykonywania badań prenatalnych Fetal Medicine Foundation. Oprócz klasycznej ginekologii zajmuje się ginekologią estetyczną, z zakresu której nieustannie poszerza swoją wiedzę na licznych szkoleniach i kursach.

Znajomość języków obcych: język angielski, francuski
Leczone choroby: wszystkie schorzenia ginekologiczne, zaburzenia miesiączkowania, nieprawidłowości owulacji, infekcje, leczenie niepłodności, prowadzenie ciąży fizjologicznej i powikłanej, laserowe leczenie nietrzymania moczu, rewitalizacja pochwy i sromu, usuwanie kłykcin.

pon. - pt.
grafik zmienny

dr n. med Robert Bartkowiak

specjalista położnictwa i ginekologii

W 1993 roku ukończył studia na I Wydziale Akademii Medycznej w Warszawie, następnie rozpoczął staż podyplomowy w I Klinice Położnictwa i Ginekologii Akademii Medycznej. Doktor w 2004 roku odbył szkolenie w zakresie diagnostyki prenatalnej w King’s College w Londynie. Jest autorem wielu prac naukowych oraz publikacji w piśmiennictwie specjalistycznym. Posiada jedyny certyfikat uprawniający do wykonywania badań prenatalnych Fetal Medicine Foundation. Specjalizuje się w wykonywaniu laserowych zabiegów z zakresu ginekologii estetycznej Jest szkoleniowcem i trenerem - prowadzi w tym zakresie kursy i szkolenia dla lekarzy. Wykonuje chirurgiczne zabiegi ginekologiczne.

Znajomość języków obcych: język angielski
Leczone choroby: Niepłodność, nietrzymanie moczu, menopauza, choroby genetyczne, grzybica, choroby przenoszone drogą płciową, mięśniaki macicy

Zabiegi:
  • laserowe leczenie nietrzymania moczu
  • laserowa rewitalizacja pochwy
  • laserowa rewitalizacja warg sromwych
  • wybielanie miejsc intymnych
  • laserowe usuwanie kłykcin
  • Nacięcie lub usunięcie błony dziewiczej (hymenotomia)
  • Rekonstrukcja błony dziewiczej (hymenoplastyka)
  • korekcja warg sromowych z użyciem wypełniaczy
  • powiększanie punktu G wypełniaczem
  • Dni i godziny przyjęć:

wt.
    cz.

dr Anna Stepowicz

w trakcie specjalizacji z położnictwa i ginekologii

Obecnie pracuję jako lekarz rezydent Położnictwa i Ginekologii w Instytucie Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi w Klinice Perinatologii i Ginekologii (blok porodowy i patologia ciąży) oraz Klinice Ginekologii Operacyjnej i Ginekologii Onkologicznej. Dyżuruję także w bloku porodowym Szpitala PRO- FAMILIA w Łodzi oraz w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym w Zgierzu. Miejsca w których odbywam praktyki to Chojeńskie Centrum Ortopedyczno-Rehabilitacyjne PRIMUS MEDICUS- ul. Kosynierów Gdyńskich 18; NEOMEDICAL- ul. Niezapominajki 15; Łódź oraz Centrum Medyczne Multiclinic- ul. Kilińskiego 185, Łódź Jestem absolwentką Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, który ukończyłam z wyróżnieniem w 2011r. Ponadto studiowałam na Uniwersytecie w Antwerpii- w ramach programu Erasmus, oraz uczestniczyłam w licznych stażach zagranicznych podnoszących moje kwalifikacje zawodowe z zakresu położnictwa i ginekologii (m.in. w Holandii, Irlandii, Szkocji).

Znajomość języków obcych: język angielski
    Leczone choroby: wszystkie schorzenia ginekologiczne , zaburzenia miesiączkowania, nieprawidłowości owulacji, infekcje, leczenie niepłodności, prowadzenie ciąży fizjologicznej.
    Zabiegi:
    • zabiegi laserowe
    • laserowe leczenie nietrzymania moczu
    • laserowa rewitalizacja pochwy
    • laserowa rewitalizacja warg sromowych
    • wybielanie miejsc intymnych
    • laserowe usuwanie kłykcin

pon.
    cz.

dr Anna Zubrzycka

specjalista położnictwa i ginekologii

Absolwentka Wydziału Lekarskiego w Łodzi. W 2016 roku uzyskała tytuł specjalisty z zakresu położnictwa i ginekologii. Jest członkiem wielu towarzystw ginekologicznych- m. in. Polskiego Towarzystwa Ginekologicznego, European Society od Human Reproduction and Embrology. Jest autorką i współautorką licznych publikacji z zakresu endometiozy. Uczestniczyła w szkoleniach z zakresu niepłodności w Polsce i za granicą. Zajmuje się także ginekologią estetyczną; posiada certyfikat potwierdzający możliwość pracy z laserem Monalisa Touch.

Znajomość języków obcych: język angielski, niemiecki

Wykonuje:

śr.