Medycyna laserowa

dr Dariusz Mikołajczyk

specjalista dermatolog, specjalista wenerologii, medycyna estetyczna

Jest absolwentem Wojskowej Akademii Medycznej. Tytuł specjalisty otrzymał w 1995 roku. Wykonuje również zabiegi z zakresu medycyny estetycznej. Posiada wieloletni staż w praktyce lekarskiej co przekłada się na skuteczność leczenia. Zajmuje się również diagnostyką oraz leczeniem chorób dermatologicznych u dorosłych i dzieci. Przyjmuje pacjentów z chorobami wenerologicznymi, czyli chorobami przenoszonymi drogą płciową.

Znajomość języków obcych: język angielski, serbski, rosyjski
Leczone choroby: Choroby skóry, choroby skóry głowy i włosów, zmiany skórne, choroby przenoszone drogą płciową

pt.

dr Marcin Noweta

w trakcie specjalizacji z dermatologii i wenerologii, medycyna estetyczna

Ukończył Wydział Lekarski Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. Autor i współautor wielu publikacji z zakresu dermatologii i wenerologii. Redaktor prowadzący portalu dermatologicznego e-dermatologia.pl. Pracuje również w Klinice Dermatologii, Dermatologii Dziecięcej i Onkologicznej Szpitala im. Wł. Biegańskiego w Łodzi. Wykonuje również zabiegi z zakresu medycyny estetycznej. Z Zajmuje się również diagnostyką oraz leczeniem chorób dermatologicznych u dorosłych i dzieci. Przyjmuje pacjentów z chorobami wenerologicznymi, czyli chorobami przenoszonymi drogą płciową.

dr Kamila Tokarska

w trakcie specjalizacji z dermatologii i wenerologii

Ukończyła Wydział Wojskowo Lekarski Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. Na co dzień pracuje w Klinice Dermatologii i Wenerologii w szpitalu im. WAM. Od 2016 roku prowadzi zajęcia dydaktyczne z zakresu dermatologii dla Wydziału Lekarskiego oraz dla studentów anglojęzycznych. Studentka stacjonarnych studiów doktoranckich. W codziennej praktyce zajmuje się diagnostyką oraz terapią ostrych oraz przewlekłych schorzeń skóry. Aktywna uczestniczka konferencji krajowych oraz zagranicznych, systematycznie i konsekwentnie pogłębia wiedzę z wybranej dziedziny.

Wykonuje:
  • konsultacje dermatologiczne i wenerologiczne
  • ocenę zmian skórnych - badanie dermatoskopem
  • usuwanie zmian skórnych, kurzajek, brodawek
  • krioterapii

dr Anna Stepowicz

w trakcie specjalizacji z położnictwa i ginekologii

Obecnie pracuję jako lekarz rezydent Położnictwa i Ginekologii w Instytucie Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi w Klinice Perinatologii i Ginekologii (blok porodowy i patologia ciąży) oraz Klinice Ginekologii Operacyjnej i Ginekologii Onkologicznej. Dyżuruję także w bloku porodowym Szpitala PRO- FAMILIA w Łodzi oraz w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym w Zgierzu. Miejsca w których odbywam praktyki to Chojeńskie Centrum Ortopedyczno-Rehabilitacyjne PRIMUS MEDICUS- ul. Kosynierów Gdyńskich 18; NEOMEDICAL- ul. Niezapominajki 15; Łódź oraz Centrum Medyczne Multiclinic- ul. Kilińskiego 185, Łódź Jestem absolwentką Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, który ukończyłam z wyróżnieniem w 2011r. Ponadto studiowałam na Uniwersytecie w Antwerpii- w ramach programu Erasmus, oraz uczestniczyłam w licznych stażach zagranicznych podnoszących moje kwalifikacje zawodowe z zakresu położnictwa i ginekologii (m.in. w Holandii, Irlandii, Szkocji).

Znajomość języków obcych: język angielski
Leczone choroby: wszystkie schorzenia ginekologiczne , zaburzenia miesiączkowania, nieprawidłowości owulacji, infekcje, leczenie niepłodności, prowadzenie ciąży fizjologicznej.
Zabiegi:
  • zabiegi laserowe
  • laserowe leczenie nietrzymania moczu
  • laserowa rewitalizacja pochwy
  • laserowa rewitalizacja warg sromowych
  • wybielanie miejsc intymnych
  • laserowe usuwanie kłykcin

dr n. med Robert Bartkowiak

specjalista położnictwa i ginekologii

W 1993 roku ukończył studia na I Wydziale Akademii Medycznej w Warszawie, następnie rozpoczął staż podyplomowy w I Klinice Położnictwa i Ginekologii Akademii Medycznej. Doktor w 2004 roku odbył szkolenie w zakresie diagnostyki prenatalnej w King’s College w Londynie. Jest autorem wielu prac naukowych oraz publikacji w piśmiennictwie specjalistycznym. Posiada jedyny certyfikat uprawniający do wykonywania badań prenatalnych Fetal Medicine Foundation. Specjalizuje się w wykonywaniu laserowych zabiegów z zakresu ginekologii estetycznej Jest szkoleniowcem i trenerem - prowadzi w tym zakresie kursy i szkolenia dla lekarzy. Wykonuje chirurgiczne zabiegi ginekologiczne.

Znajomość języków obcych: język angielski
Leczone choroby: Niepłodność, nietrzymanie moczu, menopauza, choroby genetyczne, grzybica, choroby przenoszone drogą płciową, mięśniaki macicy

Zabiegi:
  • laserowe leczenie nietrzymania moczu
  • laserowa rewitalizacja pochwy
  • laserowa rewitalizacja warg sromwych
  • wybielanie miejsc intymnych
  • laserowe usuwanie kłykcin
  • Nacięcie lub usunięcie błony dziewiczej (hymenotomia)
  • Rekonstrukcja błony dziewiczej (hymenoplastyka)
  • korekcja warg sromowych z użyciem wypełniaczy
  • powiększanie punktu G wypełniaczem
  • Dni i godziny przyjęć:

dr n. med Aleksandra Brucka-Kaczor

Jest ginekologiem- położnikiem z dziesięcioletnim stażem pracy. Zajmuje się opieką nad kobietami ciężarnymi oraz zagadnieniami z zakresu naprotechnologii- leczenia niepłodności, genetyki klinicznej, profilaktyki nowotworów narządu rodnego. Jest również w trakcie specjalizacji z genetyki klinicznej. Posiada jedyny certyfikat uprawniający do wykonywania badań prenatalnych Fetal Medicine Foundation. Oprócz klasycznej ginekologii zajmuje się ginekologią estetyczną, z zakresu której nieustannie poszerza swoją wiedzę na licznych szkoleniach i kursach.

Znajomość języków obcych: język angielski, francuski
    Leczone choroby: wszystkie schorzenia ginekologiczne, zaburzenia miesiączkowania, nieprawidłowości owulacji, infekcje, leczenie niepłodności, prowadzenie ciąży fizjologicznej i powikłanej, laserowe leczenie nietrzymania moczu, rewitalizacja pochwy i sromu, usuwanie kłykcin.

pon. - pt.
    grafik zmienny

dr Anna Zubrzycka

specjalista położnictwa i ginekologii

Absolwentka Wydziału Lekarskiego w Łodzi. W 2016 roku uzyskała tytuł specjalisty z zakresu położnictwa i ginekologii. Jest członkiem wielu towarzystw ginekologicznych- m. in. Polskiego Towarzystwa Ginekologicznego, European Society od Human Reproduction and Embrology. Jest autorką i współautorką licznych publikacji z zakresu endometiozy. Uczestniczyła w szkoleniach z zakresu niepłodności w Polsce i za granicą. Zajmuje się także ginekologią estetyczną; posiada certyfikat potwierdzający możliwość pracy z laserem Monalisa Touch.

Znajomość języków obcych: język angielski, niemiecki

sb.

dr Agnieszka Skrzypek-Mikulska

specjalista urolog

Znajomość języków obcych: język angielski

Leczone choroby: choroby układu moczowego , choroby męskich narządów płciowych, choroby prostaty

• Konsultacje urologiczne
    • Wlewy do pęcherza z kwasu hialuronowego (INSTYLAN)
    • USG układu moczowego
    • USG jąder
    • USG prostaty
    • laserowe leczenie stulejki
    • ablacja krótkiego wędzidełka
    • terapia mięska cewkowego
    • punkcja wodniaka jąder
    • oddzielenie akrecji napletka

Dr n. med. Wiktor Kępa

specjalista urolog

Pracuje jako starszy asystent w Oddziale Urologicznym Pabianickiego Centrum Medycznego posiada specjalizację w dziedzinie Urologii. Uzyskał tytuł doktora nauk medycznych na- Uniwersytecie Medycznym w Łodzi. Specjalizuje się w endourologii, neurourologii, urologii onkologicznej, jest członkiem PTU i EBU*.

Znajomość języków obcych:język angielski

Leczone choroby: Kamica moczowa, nowotwory Układu moczowo - płciowego, nietrzymanie moczu, neurogenne zaburzenia oddawania moczu, choroby prącia, stercza jąder i moszny, zaburzenia potencji, niepłodność męska.

• Konsultacje urologiczne
    • USG jamy brzusznej i układu moczowego
    • USG/USG Doppler moszny i jąder
    • USG prostaty