Ortopeda

dr Jan Paszkowski

specjalista ortopeda traumatolog

Ukończył Wydział Wojskowo-Lekarski Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. Pracuje w Oddziale Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej w Szpitalu Wojewódzkim im Jana Pawła II w Bełchatowie. W praktyce zawodowej zajmuje się leczeniem zachowawczym i operacyjnym chorób układu kostno-stawowego: urazów (skręcenia, złamania, zwichnięcia), zmian zwyrodnieniowych, chorób zapalnych kości i stawów, zespołów przeciążeniowych, zespołów bólowych kręgosłupa i stawów. Chcąc sprostać oczekiwaniom pacjentów wciąż systematycznie podnosi swoje kwalifikacje zawodowe uczestnicząc w licznych kursach i szkoleniach. Każdego pacjenta traktuje indywidualnie, a w proponowanej terapii opiera się nie tylko na zdobytym doświadczeniu, ale również na najnowszych doniesieniach naukowych.

Znajomość języków obcych: język angielski

Leczone choroby: urazy układu kostno-stawowego (skręcenia, złamania, zwichnięcia), zmiany zwyrodnieniowe, choroby zapalne kości i stawów, zespoły przeciążeniowe, zespoły bólowe kręgosłupa

Wykonuje:
  • konsultacje ortopedyczne
  • interpretacje badań obrazowych( Rtg, MRI, TK, USG)
  • iniekcja dostawowa
  • punkcje
  • USG nadgarstka
  • USG stawu kolanowego
  • USG stawu łokciowego
  • USG stawu barkowego
  • USG stawu biodrowego
  • USG stawu skokowego
  • USG ścięgna Achillesa
  • punkcje stawów, iniekcje dostawowe(kwas hialuronowy,steryd)
  • drobne zabiegi
  • usunięcie szwów

Dni i godziny przyjęć:

wt.

dr Karolina Miodek

specjalista ortopeda, ortopeda dziecięcy

Absolwentka Wydziału Lekarskiego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Klinice Ortopedii i Traumatologii Dziecięcej Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki. Posiada ukończony kurs ultrasonografii narządu ruchu z elementami reumatologii oraz kurs ultrasonografii stawów biodrowych u niemowląt.

Znajomość języków obcych: język angielski

Leczone choroby: Wady postawy, wady wrodzone i nabyte, schorzenia ortopedyczne wieku dziecięcego, rozwojowa dysplazja stawów biodrowych u niemowląt, zmiany przeciążeniowe i pourazowe, zwichnięcia, skręcenia, złamania u dzieci i dorosłych, choroby zwyrodnieniowe, neuropatia uciskowa, halluxy, zespoły bólowe kręgosłupa.

Wykonuje:
  • konsultacje ortopedyczne u dzieci i dorosłych
  • iniekcja dostawowa
  • punkcje