Ortopeda

dr Jan Paszkowski

specjalista ortopeda traumatolog

Ukończył Wydział Wojskowo-Lekarski Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. Pracuje w Oddziale Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej w Szpitalu Wojewódzkim im Jana Pawła II w Bełchatowie. W praktyce zawodowej zajmuje się leczeniem zachowawczym i operacyjnym chorób układu kostno-stawowego: urazów (skręcenia, złamania, zwichnięcia), zmian zwyrodnieniowych, chorób zapalnych kości i stawów, zespołów przeciążeniowych, zespołów bólowych kręgosłupa i stawów. Chcąc sprostać oczekiwaniom pacjentów wciąż systematycznie podnosi swoje kwalifikacje zawodowe uczestnicząc w licznych kursach i szkoleniach. Każdego pacjenta traktuje indywidualnie, a w proponowanej terapii opiera się nie tylko na zdobytym doświadczeniu, ale również na najnowszych doniesieniach naukowych.

Znajomość języków obcych: język angielski

Leczone choroby: urazy układu kostno-stawowego (skręcenia, złamania, zwichnięcia), zmiany zwyrodnieniowe, choroby zapalne kości i stawów, zespoły przeciążeniowe, zespoły bólowe kręgosłupa

• konsultacje ortopedyczne
  • interpretacje badań obrazowych( Rtg, MRI, TK, USG)
  • iniekcja dostawowa
  • punkcje
  • USG nadgarstka
  • USG stawu kolanowego
  • USG stawu łokciowego
  • USG stawu barkowego
  • USG stawu biodrowego
  • USG stawu skokowego
  • USG ścięgna Achillesa
  • punkcje stawów, iniekcje dostawowe(kwas hialuronowy,steryd)
  • drobne zabiegi
  • usunięcie szwów

wt.

dr n. med. Arkadiusz Soski

specjalista ortopeda traumatolog, ortopeda dziecięcy

Lekarz pracujący, jako ortopeda i traumatolog narządu ruchu, z doświadczeniem w chirurgii urazowo-ortopedycznej. Zajmuje się leczeniem chorób narządu ruchu, wykonywaniu badań USG narządu ruchu. Leczy pacjentów w poradni ortopedycznej i poradni osteoporozy. Przyjmuje zarówno dorosłych , jak i dzieci. Pracuje w Klinice Ortopedii i Ortopedii Dziecięcej, na stanowisku asystenta, wykonuje zabiegi operacyjne oraz pracuje ze studentami różnych wydziałów medycznych Uniwersytetu Medycznego. Odbył liczne kursy i staże w Polsce i za granicą.

Znajomość języków obcych: język angielski

Leczone choroby: choroby zwyrodnieniowe i przeciążeniowe, choroby metaboliczne, choroby układu kostnego, choroby kręgosłupa, deformacje rąk i stóp, urazy

• Ocena wad postawy
  • Ocena wad chodu i stóp
  • Pełna diagnostyka USG narządu ruchu
  • USG kolana
  • USG ścięgna Achillesa
  • USG nadgarstka
  • USG barku
  • USG stawu skokowego
  • USG stawy łokciowego
  • nakłucia stawów
  • ostrzykiwanie stawów i mięśni z zastosowaniem kwasu hialuronowego
  • preparatów sterydowych lub kolagenu
  • nakłucia torbieli dołu podkolanowego
  • nakłucia ganglionów
  • zdejmowanie szwów
  • ocena RTG i badań rezonansu magnetycznego narządu ruchu
  • ocena badań densytometrycznych możliwość wypisywania wniosków na zaopatrzenie ortopedyczne

pon.

dr Karolina Miodek

specjalista ortopeda, ortopeda dziecięcy

Absolwentka Wydziału Lekarskiego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Klinice Ortopedii i Traumatologii Dziecięcej Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki. Posiada ukończony kurs ultrasonografii narządu ruchu z elementami reumatologii oraz kurs ultrasonografii stawów biodrowych u niemowląt.

Znajomość języków obcych: język angielski

Leczone choroby: Wady postawy, wady wrodzone i nabyte, schorzenia ortopedyczne wieku dziecięcego, rozwojowa dysplazja stawów biodrowych u niemowląt, zmiany przeciążeniowe i pourazowe, zwichnięcia, skręcenia, złamania u dzieci i dorosłych, choroby zwyrodnieniowe, neuropatia uciskowa, halluxy, zespoły bólowe kręgosłupa.

Wykonuje:
  • konsultacje ortopedyczne u dzieci i dorosłych
  • iniekcja dostawowa
  • punkcje

cz.

dr Waśniewski Piotr

Specjalista Ortopeda traumatolog

Absolwent Wydziału Lekarskiego Akademii Medycznej w Łodzi, specjalizacja w dziedzinie ortopedii i traumatologii narządu ruchu. Pracuje w oddziale ortopedycznym Szpitala . im Bonifratów w Łodzi.W praktyce zawodowej zajmuje się leczeniem zachowawczym i operacyjnym chorób układu kostno-stawowego. Zmian pourazowych , zwyrodnieniowych, zespołów przeciążeniowych, zespołów bólowych kręgosłupa i stawów.

Znajomość języków obcych: język angielski

Leczone choroby: zmiany pourazowe i zwyrodnieniowe narządu ruchu, zespoły przeciążeniowe, zespoły bólowych kręgosłupa i stawów

• konsultacje ortopedyczne,
  • usg narządu ruchu,