Masaż leczniczy

Masaż leczniczy jest masażem łączącym techniki masażu klasycznego, masażu tkanek głębokich, masażu funkcyjnego i poprzecznego, które są dobierane indywidualnie w zależności od problemu pacjenta. Najpierw masażysta przeprowadza krótki wywiad, musi wiedzieć czy wcześniej korzystaliśmy z masażu i jak na niego reagowaliśmy, czy pojawiły się siniaki bądź czy odczuwaliśmy ból, jak czuliśmy się po zabiegach. Terapeuta zapyta również o choroby, które przebyliśmy, zabiegi operacyjne, urazy, których doznaliśmy. Masaż leczniczy może być wykonywany na całe ciało – plecy, kończyny, głowę, klatkę piersiową, brzuch, kark. W Multiclinic dzielimy masaż klasyczny ze względu na czas. Są u nas masaże 30 i 60 minutowe. W tym czasie pacjent uzgadnia z masażystą jaki fragment ciała wymaga największej uwagi, czy chce by masować całe ciało, czy tylko np. plecy i nogi po tylnej stronie ciała. Przystępując do masażu terapeuta smaruje ciało oliwką i przystępuje do pracy. Ważne by pamiętać, że po kilku masażach możemy czuć się gorzej, ponieważ podczas masażu podrażniane są chore miejsca i wzmagają się czasami dolegliwości bólowe, tj. pieczenie, mrowienie, uczucie gorąca, “zakwasy”, ogólne osłabienie lub rozdrażnienie. Nie należy jednak z tego powodu przerywać terapii, ponieważ takie dolegliwości będą stopniowo ustępować. Należy zawsze jednak o najdrobniejszych takich sytuacjach informować masażystę.
Korzyści masażu leczniczego:
– obniża napięcie mięśniowe,
– działa przeciwbólowo
– poprawia krążenie krwi w miejscach o nasilonym napięciu
– poprawia jędrność i elastyczność mięśni,
– poprawia krążenie limfy i usuwanie toksyn z organizmu
– działa antystresowo

Jak przygotować się do zabiegu:
– najlepiej żebyś miał ze sobą wygodne, niekrępujące ruchów ubranie
– nie jest wymagane posiadanie obuwia na zmianę, ale warto mieć przy sobie skarpetki do ćwiczeń
– w Multiclinic posiadamy własne, jednorazowe ręczniki, ale możesz przynieść własny, jeżeli poprawi to Twój komfort

Schorzenia: