Fala uderzeniowa

Terapia falami uderzeniowymi to nowoczesny zabieg przynoszący bardzo dobre efekty przeciwbólowe, który wykorzystuje lecznicze działanie fali akustycznej. Podczas zabiegu fizjoterapeuta smaruje dany obszar żelem umożliwiającym przewodzenie energii. Parametry zabiegu dobiera się indywidualnie w zależności od rodzaju schorzenia, odczuwalnych dolegliwości oraz wrażliwości pacjenta. Podczas zabiegu pacjent może odczuwać pozorne nasilenie się dolegliwości bólowych, które z każdym kolejnym zabiegiem ustępują. W rehabilitacji falę uderzeniową stosuje się głównie w celu uzyskania efektu przeciwbólowego oraz przyspieszenia procesu regeneracji tkanek. Sam zabieg pacjenci określają czasami jako bolesny. Jednak bolesność ustępuje z każdym kolejnym zabiegiem. Jest ona również uwarunkowana miejscem aplikacji fali. Fala uderzeniowa posiada również zastosowanie w medycynie estetycznej – w ujędrnianiu skóry, zwalczaniu cellulitu, zmniejszeniu widoczności blizn oraz wygładzeniu rozstępów. Zabiegi z użyciem fali są stosunkowo krótkie, bo trwają od 1 minuty do kilku minut. Zabieg ten stosuje w serii od 5 do 10 zabiegów w odstępie od 3 do 10 dni. Więcej informacji o sprzęcie używanym do zabiegu znajdziesz w zakładce NOWOCZESNE TECHNOLOGIE.

Schorzenia:
urazy sportowe, łokieć tenisisty, ostoga piętowa, urazy ścięgien, urazy ścięgna Achillesa, rozścięgna podeszwowego, redukcja cellulitu, redukcja tkanki tłuszczowej

Jak przygotować się do zabiegu:
– najlepiej żebyś miał ze sobą wygodne, niekrępujące ruchów ubranie
– nie jest wymagane posiadanie obuwia na zmianę, ale warto mieć przy sobie skarpetki do ćwiczeń
– w Multiclinic posiadamy własne, jednorazowe ręczniki, ale możesz przynieść własny, jeżeli poprawi to Twój komfort.

Polecamy również te zabiegi: