Ultradźwięki

Podstawowym zadaniem ultradźwięków jest wykonywanie mikromasażu ciała, który jest skutkiem wahania ciśnienia podczas przebiegu fali dźwiękowej. Efektem tego jest podwyższenie temperatury i przyspieszenie krążenia. Ultradźwięki pomagają uporać się z bólem i działają przeciwzapalnie. Dzięki temu, że wnikają do organizmu i rozszerzają naczynia krwionośne, poprawiają pracę układu krążenia. Ultradźwięki sprawiają, że zmniejsza się napięcie mięśni i poprawia proces utleniania. Podczas zabiegu fizjoterapeuta smaruje chore miejsce żelem oraz prowadzi po nim głowicą. Zabieg jest zupełnie bezbolesny oraz trwa kilka minut. Więcej informacji o sprzęcie wykorzystywanym do zabiegu znajdziesz w zakładce NOWOCZESNE TECHNOLOGIE.

Schorzenia:
bóle pleców i krzyża,
rwa kulszowa,
zespoły bólowe w chorobie zwyrodnieniowej stawów odcinka szyjnego kręgosłupa,
choroba zwyrodnieniowa stawu biodrowego (koksartroza) i kolanowego (gonartroza),
zwyrodnienia stawów rąk i stóp,
zespół bolesnego barku,
dolegliwości bólowe stawu łokciowego,
ostrogi piętowe,
nerwobóle (np. nerwoból nerwu trójdzielnego),
bóle fantomowe po amputacjach kończyn,
blizny,
owrzodzenia goleni,
przykurcz Dupuytrena.

Jak przygotować się do zabiegu:
– najlepiej żebyś miał ze sobą wygodne, niekrępujące ruchów ubranie
– nie jest wymagane posiadanie obuwia na zmianę, ale warto mieć przy sobie skarpetki do ćwiczeń
– w Multiclinic posiadamy własne, jednorazowe ręczniki, ale możesz przynieść własny, jeżeli poprawi to Twój komfort.

Polecamy również te zabiegi: