Znajdź nas na:

Wybierz język:

Chinese (Simplified)EnglishFinnishGermanPolishRussianSpanishUkrainian

Umów wizytę

+48 42 30 70 474

Jak umówić wizytę domową

Strona główna » Dla pacjenta » Jak umówić wizytę domową

1. Jak wygląda wizyta domowa?
Wizyta domowa to konsultacja z lekarzem, który przyjeżdża do domu pacjenta (obecnie wizyty domowe realizowane są tylko przez lekarza psychiatrę)
2. Jak umówić wizytę domową?
W celu zapisania się na wizytę domową skontaktuj się z naszą Recepcją pod nr telefonu +42 295 58 39. Recepcjonistka umówi Cię do wybranego specjalisty – poda termin, godzinę oraz cenę wizyty. Niezbędnym jest także podanie dokładnego adresu zamieszkania oraz ewentualnych wskazówek dojazdu dla lekarza realizującego zamówioną wizytę.
Po rozmowie recepcjonistka wyśle do Ciebie sms / mail z informacją jak dokonać opłaty za wizytę domową.
3. Jakich danych potrzebuje od Ciebie Recepcjonistka?
Zgodnie z Ustawą o dokumentacji medycznej w karcie pacjenta muszą się znaleźć: imię i nazwisko, pesel, adres zamieszkania, telefon / mail. Danych tych potrzebujemy m.in. do wystawienia recepty, zwolnienia, skierowania na badania lub do szpitala.
4. Czy mogę umówić wizytę domową przez Internet?
Nie, wizytę domową można umówić tylko telefonicznie pod numerem 42 295 58 39
5. Jak zapłacić za wizytę domową?
Najszybszą metodą jest dokonanie zapłaty poprzez Multi Shop (w prawym górnym rogu na stronie www. Multiclinic.pl) – nie potrzebujemy wtedy żadnych potwierdzeń, widzimy Twoją wpłatę prawie natychmiast.
W wyjątkowych przypadkach można również dokonać tradycyjnego przelewu na poniższe konto (jednakże wtedy koniecznym jest przesłanie nam potwierdzenia przelewu na adres info@multiclinic.pl).
Multiclinic sp. z o.o.
numer konta: 72 1140 2004 0000 3102 7999 5435
Tytułem: wizyta domowa
Uwaga: Płatność musi do nas dotrzeć co najmniej dzień przed planowaną wizytą.
6. Czy podczas wizyty domowej mogę otrzymać receptę?
Tak, lekarz ma możliwość wystawienia e-recepty.
Na podany przez Ciepie telefon otrzymasz kod, z którym udasz się do apteki i zrealizujesz zakup leku.
7. Czy podczas wizyty domowej mogę otrzymać e-zwolnienie?
Tak, lekarz ma możliwość wystawienia e-ZLA – Twój pracodawca będzie takie zwolnienie widział, nie musisz dostarczać mu papierowej wersji.
8. Czy lekarz będzie miał wgląd w moje wcześniejsze dokumenty?
Jeżeli byłeś już naszym pacjentem, to lekarz lub inny specjalista, który przeprowadzi z Tobą wizytę będzie miał wgląd w Twoją historię choroby z Multiclinic. Nie mamy natomiast wglądu w dokumentacje medyczną z innych placówek medycznych.
9. Do jakiego specjalisty mogę umówić wizytę domową?
Aktualna oferta dostępna jest na stronie lub infolinii Multiclinic.
10. Jak mogę odwołać moją wizytę domową?
Koniecznie zadzwoń do naszej Recepcji pod numer 42 295 58 39 lub napisz maila na adres info@multiclinic.pl.
11. Jak mogę potwierdzić moją wizytę domową?
Zadzwoń do naszej Recepcji pod numer 42 295 58 39
12. Czy dostanę zwrot wpłaconej kwoty, jeżeli wizyta się nie odbędzie (np. zapomnę o niej)?
Jeżeli nie odwołasz swojej wizyty najpóźniej na 4 h przed planowanym terminem, wówczas zatrzymamy Twoją wpłatę. Jeżeli odwołasz ją odpowiednio wcześnie- zwrócimy Ci całą wpłaconą kwotę na konto, z którego otrzymaliśmy przelew.

 

Jeżeli nie otrzymałeś odpowiedzi na swoje pytania skontaktuj się z nami: +42 295 58 39.
Pracujemy obecnie od 8:00 do 20:00 od poniedziałku do piątku oraz soboty od 10:00 do 12:00.
Możesz też wysłać pytanie mailem na adres: info@multiclinic.pl