Znajdź nas na:

Wybierz język:

Chinese (Simplified)EnglishFinnishGermanPolishRussianSpanishUkrainian

Umów wizytę

+48 42 30 70 474

Jak umówić wizytę domową

Strona główna » Dla pacjenta » Jak umówić wizytę domową

1. Jak wygląda wizyta domowa?

Wizyta domowa to konsultacja z lekarzem, który przyjeżdża do domu pacjenta.

2. Jak umówić wizytę domową?

W celu zapisania się na wizytę domową skontaktuj się z naszą Rejestracją pod nr telefonu +48423070474. Recepcjonistka umówi Cię do wybranego specjalisty, poda datę i godzinę oraz nazwisko lekarza. Uwaga: obecnie lista wizyt domowych jest ograniczona.

Przekaż jej dokładne dane adresowe.

Recepcjonistka poda Ci również cenę wizyty domowej (cena uzależniona od lokalizacji).

Po rozmowie recepcjonistka wyśle do Ciebie maila z prośbą o odesłanie ważnych dla nas informacji. Otrzymasz również wiadomość, jak dokonać opłaty za wizytę domową.

3. Czy muszę coś zrobić jeszcze przed wizytą domową?

Musisz odpowiedzieć na maila z Recepcji i odesłać go do nas na info@multiclinic.pl.

4. W jakim celu mam podawać mailowo moje dane?

Poprosimy Cię mailowo o niezbędne dla nas dane – imię i nazwisko, pesel lub data urodzenia, adres, telefon i mail. Danych tych potrzebujemy aby np. wysłać Ci e-receptę, e-zwolnienie, skierowanie na badania, skierowanie do szpitala.

Pacjenci, którzy już korzystali z naszych usług i wypełniali formularz Oświadczenie pacjenta, a ich dane są aktualne, nie muszą podawać danych mailowo.

5. Czy mogę umówić wizytę domową przez Internet?

Nie, nie umówisz wizytę domową w chwili obecnej ONLINE.

6. Jak zapłacić za wizytę domową?

Za wizytę domową zapłacisz przelewem (potwierdzenie koniecznie musisz koniecznie wysłać na adres info@multiclinic.pl):

Multiclinic sp. z o.o.

numer konta: 72 1140 2004 0000 3102 7999 5435

Tytułem: wizyta domowa

Uwaga: Cena wizyty domowej jest uzależniona od lokalizacji – zapytaj Recepcjonistkę. Płatność musi do nas dotrzeć przed planowaną wizytą.

7. Czy podczas wizyty domowej mogę otrzymać receptę?

Tak, lekarz ma możliwość wystawienia Ci e-recepty.

Na podany przez Ciepie telefon otrzymasz kod, z którym udasz się do apteki i zrealizujesz zakup leku.

8. Czy podczas wizyty domowej mogę otrzymać e-zwolnienie?

Tak, lekarz ma możliwość wystawienia Ci e-zwolnienia i wysłania go Twojego pracodawcy.

9. Czy lekarz będzie miał wgląd w moje wcześniejsze dokumenty?

Jeżeli byłeś już naszym pacjentem, to lekarz lub inny specjalista, który przeprowadzi z Tobą wizytę będzie miał wgląd w Twoją historię choroby z Multi Clinic, badania, które wykonywałeś u nas lub dostarczyłeś do nas. Nie mamy natomiast wglądu w dokumentacje medyczną z innych miejsc.

10. Do jakiego specjalisty mogę umówić wizytę domową?

W Multi Clinic w chwili obecnej umówisz wizytę domową do:

  • Psychiatra

Lista ta cały czas się powiększa.

11. Jak mogę odwołać moją wizytę domową?

Koniecznie zadzwoń do naszej Recepcji na nr telefonu +48 42 30 70 474 lub napisz maila na adres info@multiclinic.pl.

12. Jak mogę potwierdzić moją wizytę domową?

Zadzwoń do naszej Recepcji na nr telefonu +48 42 30 70 474

13. Czy dostanę zwrot wpłaconej kwoty, jeżeli się nie odbędzie? Np. zapomnę o niej?

Jeżeli nie odwołasz swojej wizyty na 4 h przed konsultacją wówczas zatrzymamy Twoją wpłatę. Jeżeli odwołasz ją wcześniej zwrócimy Ci całą wpłaconą kwotę zwrotnie na konto, z którego otrzymaliśmy przelew.

Jeżeli nie otrzymałeś odpowiedzi na swoje pytania skontaktuj się z nami: +48 42 30 70 474.

Pracujemy obecnie od 8:00 do 20:00 od poniedziałku do piątku oraz soboty od 10:00 do 12:00.

Możesz też wysłać pytanie na maila: info@multiclinic.pl

 

Zespół Multi Clinic

 

close
Potrzebujesz więcej informacji?
Oddzwonimy do Ciebie

    * Twój numer telefonu nie będzie wykorzystany w celach marketingowych lub przekazany dalej.
    Wyłącznie oddzwaniamy na podany numer telefonu.
    Zostaw numer
    oddzwonimy!
    Rejestracja

      * Twój numer telefonu nie będzie wykorzystany w celach marketingowych lub przekazany dalej.
      Wyłącznie oddzwaniamy na podany numer telefonu.