W obecnej chwili najbardziej rekomendowaną formą kontaktu z lekarzem są TELEKONSULTACJE. Unikanie miejsc, w których przewija się wiele osób jest kluczowym elementem ochrony przed zarażeniem się COVID-19. Dlatego zachęcamy Cię byś dla własnego bezpieczeństwa w pierwszej kolejności wybrał tę formę konsultacji.

Uwaga: zagadnienia związane z płatnościami/rozliczeniami za telekonsultacje nie dotyczą pacjentów umawianych w ramach ubezpieczeń prywatnych (np. PZU, Allianz, Compensa itd.).

1. Jak wygląda telekonsultacja?

Telekonsultacja to konsultacja z lekarzem przeprowadzona w formie rozmowy telefonicznej lub videorozmowy. Lekarz o umówionej godzinie zadzwoni na podany przez Ciebie numer telefonu lub połączy się z Tobą za pomocą aplikacji internetowej WhatsApp lub Messenger. Formę kontaktu podasz w mailu zwrotnym.

2. Jak umówić telekonsultację?

W celu zapisania się na telekonsultację skontaktuj się z naszą Rejestracją pod nr telefonu +48423070474. Recepcjonistka umówi Cię do wybranego specjalisty, poda datę i godzinę, nazwisko lekarza.

Przekaż jej preferowaną formę kontaktu – czy wolisz, by lekarz skontaktował się z Tobą telefonicznie czy też za pośrednictwie WhatsApp lub Messenger.

Recepcjonistka poda Ci również cenę telekonsultacji.

Po rozmowie recepcjonistka wyśle do Ciebie maila z prośbą o odesłanie ważnych dla nas informacji.

3. Czy muszę coś zrobić jeszcze przed telekonsultacją?

Musisz odpowiedzieć na maila z Recepcji i odesłać go do nas na info@multiclinic.pl.

4. W jakim celu mam podawać mailowo moje dane?

Poprosimy Cię mailowo o niezbędne dla nas dane – imię i nazwisko, pesel lub data urodzenia, adres, telefon i mail. Danych tych potrzebujemy aby np. wysłać Ci e-receptę, e-zwolnienie, skierowanie na badania, skierowanie do szpitala.

Pacjenci, którzy już korzystali z naszych usług i wypełniali formularz Oświadczenie pacjenta, a ich dane są aktualne, nie muszą podawać danych mailowo.

Musisz również odesłać potwierdzenie dokonania przedpłaty za telekonsultację

5. Czy mogę umówić telekonsultację przez Internet?

Nie, nie umówisz telekonsultacji w chwili obecnej ONLINE.

6. Jak zapłacić za telekonsultację?

Po zapisaniu się na telekonsultację zrób przedpłatę na konto bankowe:

Multiclinic sp. z o.o.

RACHUNEK: mBank 98 1140 2017 0000 4402 1304 6840

Cenę za telekonsultacje poda Ci recepcjonistka. Obecnie jest to 99 zł (niezależnie od specjalisty). Będzie ona również podana w dwóch w SMS –ach, oraz mailu, które otrzymasz przed telekonsultacją.

UWAGA!

Przelew musi do nas dotrzeć przed planowaną wizytą.

Potwierdzenie przelewu koniecznie prześlij na adres: info@multiclinic.pl

Musimy mieć potwierdzenie, że wpłata wpłynęła na nasze konto.

W tytule przelewu prosimy wpisać: Płatność za telekonsultację, imię i nazwisko pacjenta, data wizyty.

7. Jak mam zapłacić, jeżeli zarezerwuję telekonsultację tuż przed, np. na 1 h przed.

Prosimy, byś wykonał szybki przelew, wówczas pieniądze dotrą do nas w 15 min.

Jeżeli masz konto w mBanku, potwierdzenie przelewu będziesz mógł wygenerować natychmiast.

8. Czy dostanę przypomnienie o wizycie?

Otrzymasz od nas 2 przypomnienia w formie SMS.

Pierwszy otrzymasz zaraz po zapisie, drugi o godzinie 19:00 w dniu poprzedzającym wizytę.

Będą one zawierały informacje dot wizyty tj. data, godzina, rodzaj specjalności lekarza, cenę. Dostaniesz w nich również link, do strony z podstawowymi informacjami.

9. Jak mogę porozmawiać o moich wynikach badań?

Jeżeli potrzebujesz omówić z lekarzem wyniki badań, prześlij je przed telekonsultacją na adres info@multiclinic.pl. Zapiszemy je do Twojej kartoteki pacjenta i lekarz będzie miał do nich dostęp w trakcie rozmowy z Tobą.

Jeżeli chcesz o omówić wyniki przypomnij lekarzowi o tym fakcie i poproś o to w trakcie telekonsultacji. Lekarz omówi je z Tobą bez problemu.

10. Czy podczas telekonsultacji mogę otrzymać receptę?

Tak, lekarz ma możliwość wystawienia Ci e-recepty.

Na podany przez Ciepie telefon otrzymasz kod, z którym udasz się do apteki i zrealizujesz zakup leku.

11. Czy podczas telekonsultacji mogę otrzymać e-zwolnienie?

Tak, lekarz ma możliwość wystawienia Ci e-zwolnienia i wysłania go Twojego pracodawcy.

12. Czy lekarz będzie miał wgląd w moje wcześniejsze dokumenty?

Jeżeli byłeś już naszym pacjentem to lekarz lub inny specjalista, który przeprowadzi z Tobą telekonsultację będzie miał wgląd w Twoją historię choroby z Multi Clinic, badania, które wykonywałeś u nas lub dostarczyłeś do nas. Nie mamy natomiast wglądu w dokumentacje medyczną z innych miejsc.

13. Do jakiego specjalisty mogę umówić telekonsultację?

W Multi Clinic w chwili obecnej umówisz telekonsultację do:

  • Chirurga
  • Dietetyka
  • Internisty,
  • Diabetologa,
  • Dermatologa,
  • Ginekologa,
  • Kardiologa,
  • Gastrologa
  • Endokrynologa,
  • Neurologa
  • Urologa

Lista ta cały czas się powiększa.

14. Co w przypadku kiedy lekarz nie będzie mi mógł pomóc zdalnie podczas telekonsultacji?

Jeżeli lekarz nie będzie mógł Ci pomóc zdalnie podczas telekonsultacji wówczas zaprosi Cię na wizytę stacjonarną. W takiej sytuacji za wizytę stacjonarną zapłacisz tylko różnicę między ceną telekonsultacji a wizytą stacjonarną (zgodnie z naszym cennikiem). Wykonanie dodatkowych usług podczas wizyty stacjonarnej np. badanie USG będzie rozliczane dodatkowo – zgodnie z obowiązującym cennikiem.

WAŻNE:

  • By zachować prawo do zaliczenia kosztu telekonsultacji, na poczet zapłaty za wizytę stacjonarną, wizyta stacjonarna powinna się odbyć do 14 dni od daty telekonsultacji. Po tym terminie będziesz musiał zapłacić pełną cenę.
  • Wizyta stacjonarna musi się odbyć u tego samego lekarza, z którym odbywała się telekonsultacja.
  • Wizytę stacjonarną musisz umówić w dniu telekonsultacji lub dniu następnym.

 

15. Jak mogę odwołać moją telekonsultację?

Najłatwiej jest odesłać SMS o treści NIE zwrotnie na sms-a z przypomnieniem o telekonsultacji.

Możesz również zadzwonić do naszej Recepcji na nr telefonu +48423070474 lub napisać maila na dres info@multiclinic.pl.

16. Jak mogę potwierdzić moją telekonsultację?

Najłatwiej jest odesłać SMS o treści TAK zwrotnie na sms-a z przypomnieniem o telekonsultacji.

17. Czy dostanę zwrot wpłaconej kwoty, jeżeli nie obejdę telekonsultacji? Np. zapomnę o niej?

Jeżeli nie odwołasz swojej wizyty na 4 h przed konsultacją wówczas zatrzymamy Twoją wpłatę. Jeżeli odwołasz ją wcześniej zwrócimy Ci całą wpłaconą kwotę zwrotnie na konto, z którego otrzymaliśmy przelew.

18. Co, jeżeli zarezerwuje swoją wizytę tuż przed, np. na 1 h przed, a potem o niej zapomnę?

Niestety, zatrzymamy Twoją wpłatę.

19. Ważne Informacje:

Przed terminem planowanej telekonsultacji sprawdź, czy:

  • Wysłałeś potwierdzenie przelewu z przedpłatą
  • Odpowiedziałeś na maila z Recepcji
  • Masz naładowany telefon
  • Masz dostęp do internetu
  • Twoje urządzenie, z którego będziesz korzystał ma zainstalowanego Messengera lub Whatsapp
  • Dysponujesz komfortowym miejscem, w którym będziesz mógł swobodnie rozmawiać, a nawet w przypadku telekokonsultacji z opcją video – pokazać fragment ciała lekarzowi.

Jeżeli nie otrzymałeś odpowiedzi na swoje pytania skontaktuj się z nami: +48 42 30 70 474.

Pracujemy obecnie od 8:00 do 20:00 od poniedziałku do piątku.

Możesz też wysłać pytanie na maila: info@multiclinic.pl

 

Zespół Multi Clinic

Opracowanie z dnia 08.04.2020

 

Formularz kontaktowy

Wyrażam zgodę na przesyłanie niezamówionych informacji handlowych przez Multiclinic Sp. z o.o. na podany adres email lub w postaci sms**

* Pole wymagane
** Wypełniając formularz zgadzam się na przetwarzanie podanych danych osobowych przez Multiclinic Sp. z o.o. z siedzibą ul. Kilińskiego 185, 90-348 Łódź oraz przyjmuję do wiadomości, że Multiclinic Sp. z o.o. jest Administratorem podanych bądź uzyskanych danych osobowych. Dane zebrane przez Multiclinic Sp. z o.o. będą przetwarzane w celu kontaktu, informowania o nowych produktach i promocjach oraz archiwalno – statystycznym. Mam prawo wglądu do treści swoich danych osobowych i ich poprawiania, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Podanie danych jest dobrowolne.