1. Jak wygląda telekonsultacja?

Telekonsultacja to konsultacja z lekarzem przeprowadzona w formie rozmowy telefonicznej lub videorozmowy. Lekarz o umówionej godzinie zadzwoni na podany przez Ciebie numer telefonu lub połączy się z Tobą za pomocą aplikacji internetowej WhatsApp lub Messenger. Formę kontaktu podasz w mailu zwrotnym.

2. Jak umówić telekonsultację?

W celu zapisania się na telekonsultację skontaktuj się z naszą Rejestracją pod nr telefonu +48423070474. Recepcjonistka umówi Cię do wybranego specjalisty, poda datę i godzinę oraz nazwisko lekarza.

Przekaż jej preferowaną formę kontaktu – czy wolisz, by lekarz skontaktował się z Tobą telefonicznie, czy też za pośrednictwem WhatsApp lub Messenger.

Recepcjonistka poda Ci również cenę telekonsultacji.

Po rozmowie recepcjonistka wyśle do Ciebie maila z prośbą o odesłanie ważnych dla nas informacji. Otrzymasz również wiadomość, jak dokonać opłaty za telekonsultację.

3. Czy muszę coś zrobić jeszcze przed telekonsultacją?

Musisz odpowiedzieć na maila z Recepcji i odesłać go do nas na info@multiclinic.pl.

4. W jakim celu mam podawać mailowo moje dane?

Poprosimy Cię mailowo o niezbędne dla nas dane – imię i nazwisko, pesel lub data urodzenia, adres, telefon i mail. Danych tych potrzebujemy aby np. wysłać Ci e-receptę, e-zwolnienie, skierowanie na badania, skierowanie do szpitala.

Pacjenci, którzy już korzystali z naszych usług i wypełniali formularz Oświadczenie pacjenta, a ich dane są aktualne, nie muszą podawać danych mailowo.

5. Czy mogę umówić telekonsultację przez Internet?

Nie, nie umówisz telekonsultacji w chwili obecnej ONLINE.

6. Jak zapłacić za telekonsultację?

Za telekonsultację zapłacisz za pośrednictwem naszego sklepu Internetowego „Multi Shop Zdrowy Sklep” klikając TUTAJ.

Możesz też wejść w zakładkę „SKLEP” na naszej stronie internetowej www.multiclinic.pl. Po wejściu do SKLEPU wybierz „TELEKONSULTACJE”,  a następnie wybierz odpowiednią wizytę klikając przycisk „DO KOSZYKA”. Po dodaniu telekonsultacji do koszyka należy kliknąć przycisk „ZAMAWIAM” i uzupełnić niezbędne dane takie jak: adres e-mail, sposób płatności, imię, nazwisko i numer telefonu.

Naciśnij przycisk „ZAMAWIAM I PŁACĘ”, a zostaniesz przekierowany do wybranego banku. Dokonaj płatności, a Twoja wizyta zostanie automatycznie opłacona!

Potwierdzenie płatności otrzymasz na adres e-mail, który podałeś przy zapisie.

Obecnie cena telekonsultacji u specjalisty to 99 zł z wyjątkiem konsultacji u endokrynologa, gdzie cena za telekonsultację wynosi 130 zł.

UWAGA!

Płatność musi do nas dotrzeć przed planowaną wizytą.

7. Jak mam zapłacić, jeżeli zarezerwuję telekonsultację tuż przed telekonsultacją (np. na 1 h przed).

Prosimy, byś jak najszybciej dokonał zakupu usługi w naszym sklepie Multi Shop Zdrowy Sklep wybierając opcję „szybkiego przelewu” przy płatności na stronie swojego banku, wówczas pieniądze dotrą do nas w 15 min.

Jeżeli masz konto w mBanku, potwierdzenie przelewu będziemy widzieć natychmiast.

8. Czy dostanę przypomnienie o telekonsultacji?

Otrzymasz od nas 2 przypomnienia o telekonsultacji w formie SMS.

Pierwszy otrzymasz zaraz po zapisie, drugi o godzinie 19:00 w dniu poprzedzającym wizytę.

Będą one zawierały informacje dotyczące wizyty tj. data, godzina, rodzaj specjalności lekarza, cenę. Dostaniesz w nich również link, do strony z podstawowymi informacjami.

9. Jak mogę porozmawiać o moich wynikach badań?

Jeżeli potrzebujesz omówić z lekarzem wyniki badań, prześlij je przed telekonsultacją na adres info@multiclinic.pl. Zapiszemy je do Twojej kartoteki pacjenta i lekarz będzie miał do nich dostęp w trakcie rozmowy z Tobą.

Jeżeli chcesz o omówić wyniki przypomnij lekarzowi o tym fakcie i poproś o to w trakcie telekonsultacji. Lekarz omówi je z Tobą bez problemu.

10. Czy podczas telekonsultacji mogę otrzymać receptę?

Tak, lekarz ma możliwość wystawienia Ci e-recepty.

Na podany przez Ciepie telefon otrzymasz kod, z którym udasz się do apteki i zrealizujesz zakup leku.

11. Czy podczas telekonsultacji mogę otrzymać e-zwolnienie?

Tak, lekarz ma możliwość wystawienia Ci e-zwolnienia i wysłania go Twojego pracodawcy.

12. Czy lekarz będzie miał wgląd w moje wcześniejsze dokumenty?

Jeżeli byłeś już naszym pacjentem to lekarz lub inny specjalista, który przeprowadzi z Tobą telekonsultację będzie miał wgląd w Twoją historię choroby z Multi Clinic, badania, które wykonywałeś u nas lub dostarczyłeś do nas. Nie mamy natomiast wglądu w dokumentacje medyczną z innych miejsc.

13. Do jakiego specjalisty mogę umówić telekonsultację?

W Multi Clinic w chwili obecnej umówisz telekonsultację do:

  • Chirurga
  • Dietetyka
  • Internisty,
  • Diabetologa,
  • Dermatologa,
  • Ginekologa,
  • Kardiologa,
  • Gastrologa
  • Endokrynologa,
  • Neurologa
  • Urologa

Lista ta cały czas się powiększa.

14. Co w przypadku kiedy lekarz nie będzie mi mógł pomóc zdalnie podczas telekonsultacji?

Jeżeli lekarz nie będzie mógł Ci pomóc zdalnie podczas telekonsultacji wówczas zaprosi Cię na wizytę stacjonarną. W takiej sytuacji za wizytę stacjonarną zapłacisz tylko różnicę między ceną telekonsultacji a wizytą stacjonarną (zgodnie z naszym cennikiem). Wykonanie dodatkowych usług podczas wizyty stacjonarnej np. badanie USG będzie rozliczane dodatkowo – zgodnie z obowiązującym cennikiem.

WAŻNE:

  • By zachować prawo do zaliczenia kosztu telekonsultacji, na poczet zapłaty za wizytę stacjonarną, wizyta stacjonarna powinna się odbyć do 14 dni od daty telekonsultacji. Po tym terminie będziesz musiał zapłacić pełną cenę.
  • Wizyta stacjonarna musi się odbyć u tego samego lekarza, z którym odbywała się telekonsultacja.
  • Wizytę stacjonarną musisz umówić w dniu telekonsultacji lub dniu następnym.

15. Jak mogę odwołać moją telekonsultację?

Najłatwiej jest odesłać SMS o treści NIE zwrotnie na sms-a z przypomnieniem o telekonsultacji.

Możesz również zadzwonić do naszej Recepcji na nr telefonu +48423070474 lub napisać maila na dres info@multiclinic.pl.

16. Jak mogę potwierdzić moją telekonsultację?

Najłatwiej jest odesłać SMS o treści TAK zwrotnie na sms-a z przypomnieniem o telekonsultacji.

17. Czy dostanę zwrot wpłaconej kwoty, jeżeli nie odbędę telekonsultacji? Np. zapomnę o niej?

Jeżeli nie odwołasz swojej wizyty na 4 h przed konsultacją wówczas zatrzymamy Twoją wpłatę. Jeżeli odwołasz ją wcześniej zwrócimy Ci całą wpłaconą kwotę zwrotnie na konto, z którego otrzymaliśmy przelew.

18. Co, jeżeli zarezerwuje swoją wizytę tuż przed, np. na 1 h przed, a potem o niej zapomnę?

Niestety, zatrzymamy Twoją wpłatę.

19. Ważne Informacje:

Przed terminem planowanej telekonsultacji sprawdź, czy:

  • Dokonałeś zakupu usługi telekonsultacji w naszym sklepie Multi Clinic Shop
  • Odpowiedziałeś na maila z Recepcji
  • Masz naładowany telefon
  • Masz dostęp do internetu
  • Twoje urządzenie, z którego będziesz korzystał ma zainstalowanego Messengera lub Whatsapp
  • Dysponujesz komfortowym miejscem, w którym będziesz mógł swobodnie rozmawiać, a nawet w przypadku telekokonsultacji z opcją video – pokazać fragment ciała lekarzowi.

 

Ważne dla Pacjentów z ubezpieczeń prywatnych:

Zagadnienia związane z płatnościami/rozliczeniami za telekonsultacje nie dotyczą pacjentów umawianych w ramach ubezpieczeń prywatnych (np. PZU, Allianz, Compensa itd.). Zadzwoń i dowiedz się więcej: 42 30 70 474.

Jeżeli nie otrzymałeś odpowiedzi na swoje pytania skontaktuj się z nami: +48 42 30 70 474.

Pracujemy obecnie od 8:00 do 20:00 od poniedziałku do piątku oraz soboty od 10:00 do 12:00.

Możesz też wysłać pytanie na maila: info@multiclinic.pl

 

Zespół Multi Clinic

Opracowanie z dnia 08.04.2020

 

    Formularz kontaktowy

    Wyrażam zgodę na przesyłanie niezamówionych informacji handlowych przez Multiclinic Sp. z o.o. na podany adres email lub w postaci sms**

    * Pole wymagane
    ** Wypełniając formularz zgadzam się na przetwarzanie podanych danych osobowych przez Multiclinic Sp. z o.o. z siedzibą ul. Kilińskiego 185, 90-348 Łódź oraz przyjmuję do wiadomości, że Multiclinic Sp. z o.o. jest Administratorem podanych bądź uzyskanych danych osobowych. Dane zebrane przez Multiclinic Sp. z o.o. będą przetwarzane w celu kontaktu, informowania o nowych produktach i promocjach oraz archiwalno – statystycznym. Mam prawo wglądu do treści swoich danych osobowych i ich poprawiania, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
    Podanie danych jest dobrowolne.

    close
    Potrzebujesz więcej informacji?
    Oddzwonimy do Ciebie


      * Twój numer telefonu nie będzie wykorzystany w celach marketingowych lub przekazany dalej.
      Wyłącznie oddzwaniamy na podany numer telefonu.
      Zostaw numer
      oddzwonimy!
      Rejestracja

        * Twój numer telefonu nie będzie wykorzystany w celach marketingowych lub przekazany dalej.
        Wyłącznie oddzwaniamy na podany numer telefonu.