W obecnej chwili najbardziej rekomendowaną formą kontaktu z lekarzem są TELEKONSULTACJE. Unikanie miejsc, w których przewija się wiele osób jest kluczowym elementem ochrony przed zarażeniem się COVID-19. Dlatego zachęcamy Cię byś dla własnego bezpieczeństwa w pierwszej kolejności wybrał tę formę konsultacji.

Uwaga: zagadnienia związane z płatnościami/rozliczeniami za telekonsultacje nie dotyczą pacjentów umawianych w ramach ubezpieczeń prywatnych (np. PZU, Allianz, Compensa itd.).

1. Jak wygląda telekonsultacja?

Telekonsultacja to konsultacja z lekarzem przeprowadzona w formie rozmowy telefonicznej lub videorozmowy. Lekarz o umówionej godzinie zadzwoni na podany przez Ciebie numer telefonu lub połączy się z Tobą za pomocą aplikacji internetowej WhatsApp lub Messenger. Formę kontaktu podasz w mailu zwrotnym.

2. Jak umówić telekonsultację?

W celu zapisania się na telekonsultację skontaktuj się z naszą Rejestracją pod nr telefonu +48423070474. Recepcjonistka umówi Cię do wybranego specjalisty, poda datę i godzinę, nazwisko lekarza.

Przekaż jej preferowaną formę kontaktu – czy wolisz, by lekarz skontaktował się z Tobą telefonicznie czy też za pośrednictwie WhatsApp lub Messenger.

Recepcjonistka poda Ci również cenę telekonsultacji.

Po rozmowie recepcjonistka wyśle do Ciebie maila z prośbą o odesłanie ważnych dla nas informacji.

3. Czy muszę coś zrobić jeszcze przed telekonsultacją?

Musisz odpowiedzieć na maila z Recepcji i odesłać go do nas na info@multiclinic.pl.

4. W jakim celu mam podawać mailowo moje dane?

Poprosimy Cię mailowo o niezbędne dla nas dane – imię i nazwisko, pesel lub data urodzenia, adres, telefon i mail. Danych tych potrzebujemy aby np. wysłać Ci e-receptę, e-zwolnienie, skierowanie na badania, skierowanie do szpitala.

Pacjenci, którzy już korzystali z naszych usług i wypełniali formularz Oświadczenie pacjenta, a ich dane są aktualne, nie muszą podawać danych mailowo.

Musisz również odesłać potwierdzenie dokonania przedpłaty za telekonsultację

5. Czy mogę umówić telekonsultację przez Internet?

Nie, nie umówisz telekonsultacji w chwili obecnej ONLINE.

6. Jak zapłacić za telekonsultację?

Po zapisaniu się na telekonsultację zrób przedpłatę na konto bankowe:

Multiclinic sp. z o.o.

RACHUNEK: mBank 98 1140 2017 0000 4402 1304 6840

Cenę za telekonsultacje poda Ci recepcjonistka. Obecnie jest to 99 zł (niezależnie od specjalisty). Będzie ona również podana w dwóch w SMS –ach, oraz mailu, które otrzymasz przed telekonsultacją.

UWAGA!

Przelew musi do nas dotrzeć przed planowaną wizytą.

Potwierdzenie przelewu koniecznie prześlij na adres: info@multiclinic.pl

Musimy mieć potwierdzenie, że wpłata wpłynęła na nasze konto.

W tytule przelewu prosimy wpisać: Płatność za telekonsultację, imię i nazwisko pacjenta, data wizyty.

7. Jak mam zapłacić, jeżeli zarezerwuję telekonsultację tuż przed, np. na 1 h przed.

Prosimy, byś wykonał szybki przelew, wówczas pieniądze dotrą do nas w 15 min.

Jeżeli masz konto w mBanku, potwierdzenie przelewu będziesz mógł wygenerować natychmiast.

8. Czy dostanę przypomnienie o wizycie?

Otrzymasz od nas 2 przypomnienia w formie SMS.

Pierwszy otrzymasz zaraz po zapisie, drugi o godzinie 19:00 w dniu poprzedzającym wizytę.

Będą one zawierały informacje dot wizyty tj. data, godzina, rodzaj specjalności lekarza, cenę. Dostaniesz w nich również link, do strony z podstawowymi informacjami.

9. Jak mogę porozmawiać o moich wynikach badań?

Jeżeli potrzebujesz omówić z lekarzem wyniki badań, prześlij je przed telekonsultacją na adres info@multiclinic.pl. Zapiszemy je do Twojej kartoteki pacjenta i lekarz będzie miał do nich dostęp w trakcie rozmowy z Tobą.

Jeżeli chcesz o omówić wyniki przypomnij lekarzowi o tym fakcie i poproś o to w trakcie telekonsultacji. Lekarz omówi je z Tobą bez problemu.

10. Czy podczas telekonsultacji mogę otrzymać receptę?

Tak, lekarz ma możliwość wystawienia Ci e-recepty.

Na podany przez Ciepie telefon otrzymasz kod, z którym udasz się do apteki i zrealizujesz zakup leku.

11. Czy podczas telekonsultacji mogę otrzymać e-zwolnienie?

Tak, lekarz ma możliwość wystawienia Ci e-zwolnienia i wysłania go Twojego pracodawcy.

12. Czy lekarz będzie miał wgląd w moje wcześniejsze dokumenty?

Jeżeli byłeś już naszym pacjentem to lekarz lub inny specjalista, który przeprowadzi z Tobą telekonsultację będzie miał wgląd w Twoją historię choroby z Multi Clinic, badania, które wykonywałeś u nas lub dostarczyłeś do nas. Nie mamy natomiast wglądu w dokumentacje medyczną z innych miejsc.

13. Do jakiego specjalisty mogę umówić telekonsultację?

W Multi Clinic w chwili obecnej umówisz telekonsultację do:

  • Chirurga
  • Dietetyka
  • Internisty,
  • Diabetologa,
  • Dermatologa,
  • Ginekologa,
  • Kardiologa,
  • Gastrologa
  • Endokrynologa,
  • Neurologa
  • Urologa

Lista ta cały czas się powiększa.

14. Co w przypadku kiedy lekarz nie będzie mi mógł pomóc zdalnie podczas telekonsultacji?

Jeżeli lekarz nie będzie mógł Ci pomóc zdalnie podczas telekonsultacji wówczas zaprosi Cię na wizytę stacjonarną. W takiej sytuacji za wizytę stacjonarną zapłacisz tylko różnicę między ceną telekonsultacji a wizytą stacjonarną (zgodnie z naszym cennikiem). Wykonanie dodatkowych usług podczas wizyty stacjonarnej np. badanie USG będzie rozliczane dodatkowo – zgodnie z obowiązującym cennikiem.

15. Jak mogę odwołać moją telekonsultację?

Najłatwiej jest odesłać SMS o treści NIE zwrotnie na sms-a z przypomnieniem o telekonsultacji.

Możesz również zadzwonić do naszej Recepcji na nr telefonu +48423070474 lub napisać maila na dres info@multiclinic.pl.

16. Jak mogę potwierdzić moją telekonsultację?

Najłatwiej jest odesłać SMS o treści TAK zwrotnie na sms-a z przypomnieniem o telekonsultacji.

17. Czy dostanę zwrot wpłaconej kwoty, jeżeli nie obejdę telekonsultacji? Np. zapomnę o niej?

Jeżeli nie odwołasz swojej wizyty na 4 h przed konsultacją wówczas zatrzymamy Twoją wpłatę. Jeżeli odwołasz ją wcześniej zwrócimy Ci całą wpłaconą kwotę zwrotnie na konto, z którego otrzymaliśmy przelew.

18. Co, jeżeli zarezerwuje swoją wizytę tuż przed, np. na 1 h przed, a potem o niej zapomnę?

Niestety, zatrzymamy Twoją wpłatę.

19. Ważne Informacje:

Przed terminem planowanej telekonsultacją sprawdź, że:

  • Wysłałeś potwierdzenie przelewu z przedpłatą
  • Odpowiedziałeś na maila z Recepcji
  • Masz naładowany telefon
  • Masz dostęp do internetu
  • Twoje urządzenie, z którego będziesz korzystał ma zainstalowanego Messengera lub Whatsapp
  • Dysponujesz komfortowym miejscem, w którym będziesz mógł swobodnie rozmawiać, a nawet w przypadku telekokonsultacji z opcją video – pokazać fragment ciała lekarzowi.

Jeżeli nie otrzymałeś odpowiedzi na swoje pytania skontaktuj się z nami: +48 42 30 70 474.

Pracujemy obecnie od 8:00 do 20:00 od poniedziałku do piątku.

Możesz też wysłać pytanie na maila: info@multiclinic.pl

 

Zespół Multi Clinic

Opracowanie z dnia 22.03.2020

 

Formularz kontaktowy

Wyrażam zgodę na przesyłanie niezamówionych informacji handlowych przez Multiclinic Sp. z o.o. na podany adres email lub w postaci sms**

* Pole wymagane
** Wypełniając formularz zgadzam się na przetwarzanie podanych danych osobowych przez Multiclinic Sp. z o.o. z siedzibą ul. Kilińskiego 185, 90-348 Łódź oraz przyjmuję do wiadomości, że Multiclinic Sp. z o.o. jest Administratorem podanych bądź uzyskanych danych osobowych. Dane zebrane przez Multiclinic Sp. z o.o. będą przetwarzane w celu kontaktu, informowania o nowych produktach i promocjach oraz archiwalno – statystycznym. Mam prawo wglądu do treści swoich danych osobowych i ich poprawiania, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Podanie danych jest dobrowolne.

Privacy Preference Center