Szanowni Państwo!

W związku z tym, że musimy dołożyć wszelkich starań, by chronić naszych pacjentów i pracowników wprowadzamy zmiany w organizacji naszej pracy w zakresie:

  • kontaktów z Recepcją,
  • organizacji przyjęć,
  • zamawiania wizyt,
  • płatności,
  • odbioru wyników.

Kontakt z naszą Recepcją, co do zasady jest zdalny.

Co to znaczy? Wszystkie sprawy, które musisz załatwić za pośrednictwem recepcji załatwiasz telefonicznie bądź mailowo. Nasz numer to +48 42 30 70 474, adres mailowy to: info@multiclinic.pl.

  1. Obecnie nie umówisz wizyt na Recepcji (face to face). Umawiaj się wyłącznie telefonicznie/mailowo.
  2. Z  pracownikiem Recepcji porozumiesz się bezpiecznie za pomocą interkomu (pracownik jest oddzielony szybą).
  3. Nie odbierzesz wersji papierowej wyników, dokumentów. Wyślij na maila prośbę o wydanie potrzebnych Ci rzeczy – wyślemy Ci skany. Ograniczamy kontakty bezpośrednie. Chronimy Ciebie i innych.
  4. Na wizytę stawiasz się punktualnie o umówionej godzinie. Jeżeli przyjedziesz wcześniej, zostań w holu przed naszymi szklanymi drzwiami. Nie chcemy byś miał kontakt z innymi pacjentami, którzy mogą być w środku.
  5. Na wizytę wchodzisz tylko Ty. Osoby towarzyszące muszą poczekać za szklanymi drzwiami.
  6. Drzwi wejściowe są zablokowane. Przed wejściem zadzwoń dzwonkiem po lewej stronie drzwi. Recepcjonistka odblokuje je lub przekaże inne instrukcje.
  7. Na wizytę przychodzisz we własnej masce. Jeżeli nie masz maski, przyjdź z zasłoniętymi ustami np. apaszką, szalikiem.
  8. Odzież wierzchnią zostawiasz na wieszaku przy wejściu.
  9. Dezynfekuj ręce – płyn stoi na stoliku przy szklanych drzwiach wejściowych, po stronie naszej recepcji. Dezynfekuj ręce wtedy, gdy już zdejmiesz odzież wierzchnią.
  10. Po dezynfekcji staraj się nie dotykać niczego.
  11. Idziesz bez zatrzymywania się w korytarzu do wskazanego przez Recepcjonistkę gabinetu.
  12. Jeżeli w poczekalni będą czekali inni pacjenci, usiądź jak najdalej od nich.
  13. Po wizycie podchodzisz do stanowiska Recepcji. Zbliżasz kartę płatniczą, wpisujesz pin, czekasz na akceptację. Nie czekasz na paragon. Potwierdzenie transakcji i paragon na życzenie wyślemy Ci mailem.
  14. Ubierasz odzież wierzchnią i bez zbędnej zwłoki wychodzisz.
  15. Ważne informacje: wykonasz tylko te usługi, które są niezbędne i konieczne dla ratowania zdrowia i życia.

Pozostałe ważne kwestie:

  1. Płatności dokonujemy tylko kartą, przelewem lub telefonem.
  2. Wizyty stacjonarne wykonywane są tylko w przypadkach koniecznych, gdy nie masz możliwości przeprowadzenia skutecznej i wartościowej telekonsultacji.
  3. W toaletach ( jak zawsze) dostępne jest dobrej jakości mydło – przypominamy o konieczności bardzo częstego mycia rąk.

Wszelkie pytania, umawianie kolejnych wizyt prosimy załatwiać telefonicznie lub mailowo.

Recepcja jest obecnie czynna od 8:00 do 20:00 od poniedziałku do piątku.

Zespół Multi Clinic i No Age Clinic.

Formularz kontaktowy

Wyrażam zgodę na przesyłanie niezamówionych informacji handlowych przez Multiclinic Sp. z o.o. na podany adres email lub w postaci sms**

* Pole wymagane
** Wypełniając formularz zgadzam się na przetwarzanie podanych danych osobowych przez Multiclinic Sp. z o.o. z siedzibą ul. Kilińskiego 185, 90-348 Łódź oraz przyjmuję do wiadomości, że Multiclinic Sp. z o.o. jest Administratorem podanych bądź uzyskanych danych osobowych. Dane zebrane przez Multiclinic Sp. z o.o. będą przetwarzane w celu kontaktu, informowania o nowych produktach i promocjach oraz archiwalno – statystycznym. Mam prawo wglądu do treści swoich danych osobowych i ich poprawiania, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Podanie danych jest dobrowolne.